ZATERDAG 23 MEI START AARDBEIEN SEIZOEN

Zaterdag 23 mei start aardbeienseizoen

Vanaf zaterdag 23 mei 2026 starten we weer met de verkoop van aardbeien. De eerste aardbeien van het seizoen zijn al een goede anderhalve week rijp en met het mooie weer op komst gaan we er vanuit dat we vanaf het pinksterweekende voldoende aardbeien hebben om alle dagen het automaat te vullen.

Zaterdag 23 mei verkopen we de aardbeien nog niet via de automaat. Hoe handig de automaten ook zijn (of zouden moeten zijn) de eerste dag van het seizoen willen graag zelf doen. Daarom zijn verse aardbeien te koop bij ons, direct op de eerste dag. Voor iedereen die op zoek is naar verse aardbeien te koop, is van harte welkom op onze locatie. Als je gek bent op verse aardbeien, dan zijn verse aardbeien van onze kwekerij echt een aanrader. Ook dit jaar zijn er weer volop verse aardbeien te koop, zodat je kunt genieten van het beste uit het seizoen.

Ondanks dat we denken dat er meer dan voldoende aardbeien zullen zijn, blijven we natuurlijk afhankelijk van het weer. Daarnaast zijn we ook afhankelijk van de vraag en voldoende plukkers. Voor de zekerheid hebben we voor het pinksterweekend nog aangepaste tijden. Daarna gaan we er vanuit dat het automaat de hele week open kan blijven. Voor meer informatie of om te checken wanneer er verse aardbeien te koop zijn, kun je altijd contact opnemen.

Je bent vanaf zaterdag 23 mei meer dan welkom. Kom gerust langs voor de lekkerste aardbeien voor een fatsoenlijke prijs.

Verder geldt verse aardbeien te koop zolang de voorraad strekt!

Start verkoop

  • Zaterdag 23 mei 2026 * 9:00 uur – 17:00 uur
  • Zondag 24 mei 2026 * 12:00 uur – 17:00 uur
  • 2e Pinksterdag (maandag) gesloten


Oude Twentseweg 30 – Luttenberg

Scroll naar boven